Inbjudningarna

nu ska vi vilken dag som helst skicka ut inbjudningarna...det blir många som vi ska bjuda...men patrik och jag har resonerat så att vi vill ha dem människorna som vi tycker om och har roligt med. O visst vi bjuder en del men vi ska bara gifta oss en gång om vi inte förnyar våra löften när vi är femtion eller något sådant:) O då kanske vi har en ännu större fest. Vi ser så fram emot nästa år, det kommer gå fort...men det kommer vara  en rolig tid dit, ska verkligen bli jätte roligt.

Det som är kvar att göra på korten är prickarna över ö:et, tyvärr gick de inte att plocka bort från klistermärket så det får bli att rikta dit alla, undra om jag inte ska göra det idag. Sen är det alla adresser...tror att vi saknar tre nu min kusin marcus, anna och joars och svantes adress...men svante vet vi var han bor så det är väl bara att åka dit o lämna det. O Marcus adress fixar nog Magnus (Marcus bror) nu snart, sen är det bara o skicka dem. Sen väntar jag på Joar och Annas trots att jag har fått den en gång med tyvärr hittar jag inte den nu o de finns inte på hitta:( Men det löser sig:)

Nu ska jag fixa lite bilder från festen med alla tärnorna och deras killar:)

One minute man-Missy Elliot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0