Tärnorna och deras män!

Nu är det ett tag sedan vi hade tärnorna och deras män här, så otroligt roligt att alla kunde komma.

Jag och Patrik hade planerat denna fest ett bra tag, vi hade planerat att de skulle vara här 15 för en macka och öl, och jag skulle visa klänningen  för tärnorna:) ( de tyckte den var jätte fin)
Därefter hade jag och Patrik fixat ett Halmstad quiz genom stan som skulle få oss att komma fram till slutdestinationen. Jag och Patrik var super nöjda med våran quiz och vi tyckte den var grymt rolig, men tyvärr var det nog bara vi som gjorde det "hahahahaahhahaha" Men vi hade i varje fall skit roligt när vi gjorde det, ni skulle varit med då:) Slutdestionationen var Laserdome och det var skit roligt, bara otroligt irriterande med "dem de där" som sköt en uppifrån hela tiden   gggrrrrrrr. Patrik vann det och han var en av "dem de där" som sköt uppifrån. Sen hade jag många träffar på Erica och Paulin men de hade tyvärr ännu flera träffar på mig:( sen hade jag otroligt många träffar på min blivande svåger och han blev inte så glad:D Men Laserdome blev riktigt roligt och det tror jag att alla hade.

Efter svettats i laserdomehallen så åkte vi hem till oss o fortsatte festandet och vi drack oss otroligt roliga:)
Vi vill tacka så otroligt mycket för att ni kom, det var verkligen jätte roligt, hoppas ni hade lika roligt:)

Lite bilder från festen


Erica och hennes kille Marcus aka Marek bosatta i Malmö
Erica är Annas första roomate i Halmstad, där lärde vi hur viktigt hygienen är, fråga Erica:)

det vinnande laget, Mattias (patriks storebror) bosatt i Nässjö, Andreas (Emmas fästman)boasatt i Lerum, Erica (tärna) och Paulin(tärna) bosatt i Halmstad


Paulin och hennes kille Mattias bosatta i Halmstad i "Bengan Johanssons hus" fråga Emma:)
Paulin träffade jag(Anna) tack vare Halmstadspexet och det sa klick i Vallberga där vi gick vilse. Min evige skrattkompis. Paulin är också made of honor:)

Erica jag och Paulin


Marcus och Thess (tärna) bosatta i Oskarström
Thess eller therese som hon egentligen heter om ni inte redan listat ut det:) Lärde jag(Anna) att känna i Halmstad, Thess har sett ett videoklipp på mig som ingen annan tärna har sett inte ens Patrik:S

Jag, Mattias och Patrik ett helt underbart foto som visar hur roligt vi hade det


Emma och Johanna (både tärnor, gamla gymnasievänner)
Emma uppvuxen i Köpingebro och hennes pappa heter Bosse och är landslagsmassör
Johanna uppvuxen i Ystad det var hon som lärde mig drick öl
dem sitter på mycket roligt men jag sitter på mycket roligt om dem med:)

Andreas och Emma (förlovade) bosatta i Lerum

Anders tillsammans med Jessika(tärna) Anders är Lars Winnerbäcks förlorade bror

Jessika (tärna) Lärde jag känna i Halmstad under mina år på Kultur och kommunikation( precis som Erica och Thess med) och vi har delat både det ena och det andra, hahaahhaha, men det stannar mellan oss, eller hur:)


Andreas och Johanna bosatta i Helsingborg, blev lite trötta på kvällen så de lyckades somna i allt festande, bra jobbat:)



Det blivande brudparet.

Sing it Back-Moloko

Kommentarer
Postat av: Per & Marie

Tack för julkort och för fina inbjudan! Trevligt kort!

En liten undran om den, vad det ser ut, trevlige, blivande maken. Är han möjligtvis Mark Knoplers avlägsna släkting ;))

Med tanke på julkortets hälsning så tror jag vi kommit över den biten hahahaha... Ha det gott och God Jul & Gott Nytt År önskar vi er alla här från ett vitt, vackert Eskilstuna.

2009-12-22 @ 12:41:47
Postat av: Erica

Fina bilder och roligt att ni skaffat en bröllopsblogg. I januari ska jag börja fixa med min tärnklänning som min vän Jennie ska sy. Det ser jag fram emot.



puss o kram till er!

2009-12-28 @ 16:15:28
URL: http://gilraens.blogg.se/
Postat av: thess

verkligen roligt att kunna gå in här och läsa!!! hoppas det blir nån mer träff med allihop!!

2010-01-04 @ 16:09:13
Postat av: Erica

Tjusigt det blev med headern, fast den blev lite för stor...hmm.. funderar på hur jag ska fixa det.



kram

2010-01-13 @ 10:00:10
URL: http://gilraens.blogg.se/
Postat av: Jossan /kusin

Nu är det inte långt kvar. Och ni verkar inte vara sysslolösa direkt heller hehe =) Jätte kul idé detta med bloggen men önskelistan var inte lång. Tack så mycket för inbjudan, kortet var jätte fint. Ni är så SöTa! kram kram

2010-01-21 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0